Hello word на C# |
Написав developer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середа, 22 лютого 2012 21:45 Переглядів: 5190
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Доброго. За давно існуючою традицією при початку вивчення нової мови програмування слід написати програму, що виводить на екран напис "Hello word". З цього почнемо і ми. Програма буде створена інструментами запропонованими Майкрософт. Тож відкриємо Microsoft Visual Studio і виконаємо наступні дії. Виберіть в меню "File" => "New" => "Project" ("Файл"=> "Создать"=>"Проект"). В вікні, що з'явилося вибрати мову(Visual C#), а потім "Console Application" чи "Консольное приложение". Знизу можна помітити декілька текстових полів. В першому відображено ім'я проекту(майбутньої програми), а нижче місце, де будуть створюватися файли програми. Visual Studio слідкує за тим, щоб ці поля були завжди заповненні і там вже є параметри за умовчанням, тож можна натискати ОК нічого не змінюючи. Відкриється редактор з вже існуючим текстом. Visual Studio вже створила програму, але на жаль вона нічого не вміє. Аби змусити її привітатися з світом слід дописати рядки виділені червоним. Вже все готове, залишилось натиснути F5(запустити програму) і програма запрацює. Для кращого розуміння того, що відбувається я додав коментарі(частина програми що знаходиться після знаку // і носить інформативний характер).
using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text;
namespace ConsoleApplication2 // простір імен { class Program // клас програми { static void Main(string[] args) // точка виходу в програму { Console.WriteLine("Hello Word !!!"); //вивід слів на екран Console.ReadKey(); //затримати напис до натиснення будь якої кнопки } } }
А тепер більш детально. При початку роботи слід підключити бібліотеки з якими будемо працювати. Бібліотека – це набір певних класів, що мають свою структуру та приблизно однакове призначення. Далі – простір імен. Зазвичай він збігається з іменем проекту і використовується для запобігання конфліктів імен, тобто щоб те, що написано в одному проекті випадково не впливало на інший. class Program – Основний клас програми. З класами ми познайомимося пізніше, а зараз його слід сприймати як оболонку для функцій. От і сама функція – Main. Вона повинна бути в кожному коді. Саме з неї починається виконання програми. Далі іде створений нами код. Console означає клас для роботи з консоллю(тим що в нас вийшло). WriteLine – функція для виводу на екран строки. Строкою можна вважати все, що знаходиться між подвійними лапками. ReadKey() затримує напис на екрані, аби можна було ним вдосталь намилуватися)))) { class Program // клас програми { static void Main(string[] args) // точка виходу в програму { Console.WriteLine("Hello Word !!!"); //вивід слів на екран Console.ReadKey(); //затримати напис до натиснення будь якої кнопки } } } ( 8 Проголосувало ) Новіші матеріали:
Старіші матеріали:
3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved." |