Написав farsh
|
Субота, 27 липня 2013 21:04 Переглядів: 2857
|
Переслідування та відступ
Найпростіший спосіб змусити монстра переслідувати персонажа гри - це рухатись безпосередньо до нього, а найпростіший спосіб втекти від нього – рухатись у протилежному напрямку. Нижче наведено простий алгоритм такої поведінки, але він функціонує лише за умови відсутності перешкод. Алгоритм порівнює дві позиції (монстра та гравця, наприклад), і повертає напрямок руху. Але якщо між ними стане стіна, монстр банально упреться в неї.
bool pmg::Hunter::aim(pmg::Game *game, int evade) {
if (position() = game->position()){
return false;
}
moveX = sign(position()->x() - game->position()->x());
if (evadde) {
moveX *=-1;
}
return true;
}
int pmg::Hunter::sign(int difference) {
return ((difference < 0 ? -1 : 1);
}
// решта коду
/* Монстр полює на гравця, якщо останній параметр дорівнює нулю
* передавайте 1, якщо хочете, щоб монтр
* втікав.
*/
hunter->aim(game, 0);
|
Детальніше...
|
Написав протончік
|
Субота, 23 березня 2013 21:50 Переглядів: 5940
|
Посібник розкриває основи алгоритмізації обчислювальних процесів і алгоритмізації процедур обробки соціально-економічної інформації, питання проектування та програмування прикладних програм, прийоми програмування на мові C++, синтаксис і семантика мови Borland C++. Велика кількість прикладів програм, що ілюструють особливості мови C++, аналізуються типові помилки використання конструкцій мови наведені в цьому підручнику.
Для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальністю «Економічна кібернетика», студентів та програмістів, які самостійно опановують мову C++.
|
Детальніше...
|
Написав Balyuk9
|
Понеділок, 25 лютого 2013 10:39 Переглядів: 13262
|
Ну що ж час робити якісь програми які будуть нам корисні:) Сьогодні ми буде розглядати структури програми на основі найпростішої задачки. І так наша задача буде додавати два числа. Наприклад 2 і 3. А задача має вивести нам число 5. 2 і 3 це дані, які ми вводимо комп'ютеру, а 5 це дані, які комп'ютер нам віддає. І так відкриваєм наш Dev C++ і в основну частину вставляємо такий текст.
|
Детальніше...
|
Написав Balyuk9
|
Вівторок, 15 січня 2013 20:31 Переглядів: 4987
|
Доброго дня. Сьогодні ми створимо нашу першу програму. Вона буде зовсім простенько, вона буде виводити напис Hello, World!!! І так розпочнемо - відкриваємо середовище розробки DevC++. Створюємо новий файл і в цьому файлі прописуємо такий код
#include"iostream.h"// підключаємо стандартну бібліотеку С++
int main(){//основна функція де записується тіло програми
cout<<"Hello, World!!!"<
system(pause);//пауза в програмі, щоб ми могли побачити напис
return 0;//закінчення програми
}
Після цього натискаємо кнопку F9, і наша програма компілюється тобто запускається.
|
Детальніше...
|
Написав Balyuk9
|
Неділя, 13 січня 2013 12:19 Переглядів: 4599
|
Доброго дня. Минулого разу я опублікував статтю Основне про C++. Я сьогодні ж поговоримо про робоче місце де ми будемо писати наші програми і розв'язувати задачі. Нашим інтегрованим середовищем розробки буде Dev C++. Завантажити його можна ось тут. І так ось скриншот інтерфейса програми:
|
Детальніше...
|
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |