Дана категорія вміщає усі матеріали по різним мовам програмування. Щоб перейти до конкретної підкатегорії, використовуйте Головне меню або перелік нижче:
Основи програмування (25 статтей)
Assembler (1 стаття)
Delphi (26 статтей)
Програмування мікроконтролерів (3 статті)
C (6 статтей)
С++ (38 статтей)
C# (16 статтей)
Java (8 статтей)
Python (12 статтей)
|
Написав Invader
|
Неділя, 02 грудня 2012 17:00 Переглядів: 34588
|
Вступне слово
Більшість інструкцій (логічні рядки) у твоїй програмі будуть містити вирази. Простим прикладом виразу є вираз 2 + 3. Вираз можна розділити на оператори(дії) і операнди(сталі чи змінні, над якими виконуються дії).
Оператори функціонально призначені робити щось(виконувати дії над чимось) та представлені символами такими як + або спеціальними ключовими словами. Операторам потрібні якісь дані для того, щоб мати можливість над чимось працювати. Такі дані називаються операндами. У цьому випадку числа 2 і 3 є операндами.
|
Детальніше...
|
Написав Invader
|
Понеділок, 26 листопада 2012 12:47 Переглядів: 25047
|
Python відноситься до тих рідкісних мов програмування які можуть бути визнані простими і в той же час потужними. Ти будеш приємно здивований як легко сконцентруватися на вирішення власне самої проблеми, а не на синтаксису і структурі мови програмування на якій ти пишеш.
Офіційне введення в мову Python наступне:
Python легка у вивченні, потужна мова програмування. Вона має ефективні високорівневі структури даних і простий, але ефективний підхід до об’єктно- орієнтованого програмування. Елегантний синтаксис мови і динамічна типізація поєднані з командно-інтерпретованою природою роблять Python ідеальною мовою для написання скриптів та швидкої розробки програм в багатьох сферах та на різних платформах.
Просто вивести на екран “Привіт, світе” недостатньо, чи не так? Ти хочеш зробити більше за це — ти хочеш отримати якісь дані від користувача, виконати над ними якісь дії і щось із цього отримати. Ми можемо досягти цього у Python викор. константи і змінні.
|
Детальніше...
|
Написав Invader
|
Понеділок, 26 листопада 2012 11:07 Переглядів: 17305
|
З сьогоднішнього дня на сайті буде викладатися переклад книги "A byte of Python". Книга,та її переклади, доступні за адресою http://www.swaroopch.com/notes/Python/. Книга випущена під ліцензією Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported.
Переклад є вільним та неповним. Пропущено три розділи, а саме: preface, introduction, first steps. В розділі first steps міститься інформація про вибір редактора, використання командного інтерпретатора, запуск за його допомогою python-файлів тощо. В майбутньому, якщо буде потреба в перекладі цих частин, то вони будуть перекладені. Дана серія починається відразу з розділу Основи (Basics).
З допомогою учасників LOU http://linux.org.ua/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1353672326/
|
Детальніше...
|
Написав kims
|
Вівторок, 20 листопада 2012 14:38 Переглядів: 16723
|
Алфавіт мови Delphi
У мові Delphi при створенні програм використовуватись такі символи:
1) Літери латинського алфавіту A...Z, a…z;
2) Цифри 0…9;
3) Знаки арифметичних операцій, спеціальні символи: + - * / \ = <> ( ) . , ; : @ $ # _;
4) Комбінації клавіш: <=, >=, <>;
5) Службові слова (зарезервовані), що мають фіксований для Delphi зміст та раз і назавжди визначену форму запису. Наприклад: if, for, while, array.
У середовищі програмування Delphi для запису програм використовується однойменна мова програмування (хоча спочатку її називали Object Pascal). Програма на Delphi є послідовністю інструкцій, які досить часто називають операторами. Одна інструкція від іншої відділяється крапкою з комою.
|
Детальніше...
|
Написав протончік
|
Середа, 31 жовтня 2012 08:35 Переглядів: 5146
|
У книжці в легкій і доступній формі викладаються основи створення Windows-програм у середовищі Vusual Studio .NET. Починаючи зі створення програм за допомогою графічного інтерфейсу, читач послідовно знайомиться з такими базовими концепціями програмування, як змінні, типи даних, операції, оператори, підпрограми тощо. Робочою мовою програмування в посібнику є Visual Basic .NET. Видання розраховане на дітей середнього та старшого шкільного віку, учителів інформатики загальноосвітніх шкіл, ліцеїв та гімназій, а також на всіх, хто знайомиться з програмування вперше.
|
Детальніше...
|
|
|