Малювання фігур у Flash |
Написав admin | |||||
Четвер, 07 липня 2011 17:08 Переглядів: 4267
|
|||||
У сьогоднішньому уроці ми навчимося користуватися найпростішими інструментами для малювання у Flash. Але нехай вас не вводить у оману слово «найпростіші». Адже саме з їхньою допомогою у флеші створюється графіка фактично будь-якої складності. Головне – майстерність. А вона, як відомо, приходить із часом.
Завдання даного уроку – показати основні принципи функціонування векторної графіки у флеші та навчитися користуватися ними на практиці (чи, простіше кажучи, створювати малюнки). 2. Виберіть колір ліній (контур кола, яке ми будемо створювати) та колір заливки (колір, який буде наповнювати наше коло). Як видно з малюнку, наведеного нижче, я вибрав червоний та блакитний кольори відповідно 3. Тепер, затиснувши клавішу SHIFT, намалюйте на сцені коло, приблизно таке, як на малюнку нижче. Зверніть увагу, що якщо ви не затиснете клавішу SHIFT, то у вас вийде овал. А затискання цієї клавіші автоматично призводить до того, що малюються «правильні» об’єкти, такі як коло. Зверніть увагу на те, що коли ви наближаєте курсор близько до контуру кола, він неначебто автоматично «приклеюється» до нього. Ця опція нам на руку, оскільки дозволяє малювати більш точно. 6. Тепер починається найцікавіше. Створіть новий шар (new layer) клікнувши по відповідному значку на шкалі часу (timeline) так, як показано на малюнку. 7. Тепер у цьому новому шарі намалюйте ще одну лінію у колі, так, щоб вона дотикалася до контура кола і при цьому проходила приблизно через центр. Але зробіть це під нахилом, так щоб лінія трішки перетинала намальовану нами раніше дугу. Ось як це повинно виглядати 8. Як описано у 5-му кроці, перетягніть другу лінію таким чином, щоб утворилася ще одна дуга 9. Тепер нам потрібно скопіювати другу лінію на перший шар (щоб вона почала взаємодіяти з попередньо намальованими об’єктами). Для цього виберіть її клікнувши по ній інструментом вибору (selection tool) і скопіюйте у «буфер» стандартною комбінацією клавіш Ctrl+C. Після цього другий (допоміжний) шар можна видалити. Вставляємо дугу в перший шар комбінацією клавіш Ctrl+V і стрілочками на клавіатурі переміщаємо її у потрібне місце. 10. Тепер весь шар із лініями функціонує як єдиний об’єкт. Ми можемо залити відповідні його елементи іншим кольором. Виберемо цей колір у опції fill color (там, де раніше у нас був блакитний). Я обрав жовтий. 11. Насамкінець, вибравши в панелі інструментів відро заливки (paint bucket tool) клікніть всередині тих елементів, колір яких хочете змінити. Оце й усе. В результаті у нас вийшов ось такий пляжний м’яч в кольорах національного прапора: Звісно, до творів видатних художників Відродження цьому малюнку ще дуже далеко. Але для використання у мультфільмах та іграх, зроблених на флеш він цілком підходить. Сподіваюся, цей урок допоміг вам зрозуміти основні принципи векторного малювання у Flash.
Джерело nub.com.ua ( 3 Проголосувало )
3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved." |