Написав farsh
|
Субота, 27 липня 2013 21:04 Переглядів: 2871
|
Переслідування та відступ
Найпростіший спосіб змусити монстра переслідувати персонажа гри - це рухатись безпосередньо до нього, а найпростіший спосіб втекти від нього – рухатись у протилежному напрямку. Нижче наведено простий алгоритм такої поведінки, але він функціонує лише за умови відсутності перешкод. Алгоритм порівнює дві позиції (монстра та гравця, наприклад), і повертає напрямок руху. Але якщо між ними стане стіна, монстр банально упреться в неї.
bool pmg::Hunter::aim(pmg::Game *game, int evade) {
if (position() = game->position()){
return false;
}
moveX = sign(position()->x() - game->position()->x());
if (evadde) {
moveX *=-1;
}
return true;
}
int pmg::Hunter::sign(int difference) {
return ((difference < 0 ? -1 : 1);
}
// решта коду
/* Монстр полює на гравця, якщо останній параметр дорівнює нулю
* передавайте 1, якщо хочете, щоб монтр
* втікав.
*/
hunter->aim(game, 0);
|
Детальніше...
|
Написав kims
|
Понеділок, 15 липня 2013 23:59 Переглядів: 21195
|
Методи викреслювання графічних примітивів
Будь-яка картинка, креслення, схема можуть розглядатися як сукупність графічних примітивів: крапок, ліній, кіл, дуг і ін. Таким чином, для того, щоб на екрані з'явилася потрібна картинка, програма повинна забезпечити викреслювання (вивід) графічних примітивів, що становлять цю картинку.
Викреслювання графічних примітивів на поверхні компоненту (форми або області виведення ілюстрації) здійснюється за рахунок відповідних методів до властивості Canvas цього компоненту.
|
Детальніше...
|
Написав admin
|
Неділя, 30 червня 2013 23:17 Переглядів: 6238
|
Сьогодні представляю вашій увазі теоретичну статтю, кодингу не буде, просто виникла потреба в порівнянні CMS для створення інтернет-магазину, думаю комусь стане в пригоді.
Порівняння поверхневе (на основі даних з інтернету), без розбирання в їхньому коді. Будуть порівняні як платні, так і безплатні системи. Порівнявши системи, буде складено рейтинг.
Потрібно також добре розуміти специфіку завдання (чи це повноцінний інтернет-магазин (з функцією оплати на такому, основний канал продажів через інтернет) чи інтернет-вітрина (тільки прийом замовлень на сайті і подальша доставка та оплата)).
|
Детальніше...
|
Написав kims
|
П'ятниця, 07 червня 2013 09:37 Переглядів: 20240
|
Delphi дозволяє програмісту розробляти програми, які можуть виводити графіку: схеми, креслення, ілюстрації.
Програма виводить графіку на поверхню об'єкту (форми або компоненту Image). Поверхні об'єкту відповідає властивість canvas. Для того, щоб вивести на поверхню об'єкту графічний елемент (пряму лінію, коло, прямокутник і т. д.), необхідно застосувати до властивості canvas цього об'єкту відповідний метод. Наприклад, інструкція Form1.Canvas.Rectangle (10,10,100,100) викреслює у вікні програми прямокутник.
|
Детальніше...
|
Написав admin
|
Субота, 25 травня 2013 21:15 Переглядів: 5292
|
Розглянуто основні поняття та сучасні технології побудови комп’ютерних мереж. Надано відомості про застосування мережних технологій у будівництві на конкретних прикладах. Наведено дані про перспективні розробки та напрями розвитку програмно-технічних засобів комп’ютерних мереж у будівельному комплексі України.
Призначений для студентів факультету автоматизації та інформаційних технологій.
|
Детальніше...
|
Написав admin
|
Субота, 04 травня 2013 19:57 Переглядів: 2352
|
Щиро вітаємо усіх з Великодніми святами!
Публікація нових матеріалів, статтей, книг буде відновлено після свят!
|
|