Єдина Країна!

Головне меню

Наша кнопка

Українські уроки про ІТ

Друзі

Підтримка української армії



С++
OpenGL. Урок 4. Область перегляду і вивід найпростішого зображення
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 22:55
Переглядів: 758

В даному уроці створюється область перегляду і створюється простий об'єкт на OpenGL, який після цього виводиться на екран.


( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 3. Створення вікна для малювання
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 22:48
Переглядів: 832

В уроці створюється вікно програми, де надалі будуть виводитись об'єкти OpenGL.

 


( 4 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 2. Налаштування компілятора (проекту) у Visual Studio
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 22:41
Переглядів: 1099

В даному уроці показується як налаштувати Visual Studio, щоб ви мали змогу компілювати проекти з OpenGL.

 


( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 1. Налаштування операційної системи Windows для роботи з OpenGL
Написав BOTEMM   
Неділя, 29 березня 2015 20:18
Переглядів: 1018

Якщо вас цікавить розробка програмного забезпечення з використанням бібліотеки OpenGL, тоді ви можете почати з перегляду уроку про встановлення OpenGL на Windows.



Завантажити файли, що використовуються в уроці.


( 6 Проголосувало )
Детальніше...
 
Базовий курс програмування на С++. Урок 9. Двовимірний масив (матриця) в C++. Функція rand.
Написав Joker   
Понеділок, 09 березня 2015 16:25
Переглядів: 20073

Хороший програміст – це той, хто дивиться в обидва боки,

переходячи дорогу з одностороннім рухом

Даг Ліндер

 

Сьогодні ми розглянемо:

1. Розв’язок д/з минулого уроку

2. Функція rand

3. Двовимірні масиви в C++

4. Домашнє завдання

 


( 14 Проголосувало )
Детальніше...
 
« ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець »

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Ввійти



Підписка

Хто онлайн?

Немає
На даний момент 90 гостей на сайті

Український рейтинг
TOP.TOPUA.NET