Дана категорія вміщає усі матеріали по різним мовам програмування. Щоб перейти до конкретної підкатегорії, використовуйте Головне меню або перелік нижче:
Основи програмування (25 статтей)
Assembler (1 стаття)
Delphi (26 статтей)
Програмування мікроконтролерів (3 статті)
C (6 статтей)
С++ (38 статтей)
C# (16 статтей)
Java (8 статтей)
Python (12 статтей)
|
Написав Yolop
|
Неділя, 22 лютого 2015 23:14 Переглядів: 8061
|
Перш, ніж почати писати мовою Java, спочатку потрібно зрозуміти в загальних рисах створення програми. Кожна програма Java пишеться, з допомогою клавіатури, програмістом, але сам код ніякої “цінності” для комп’ютера не має, для нього це набір текстових символів. Щоб написаний мовою Java код перетворити на вказівки для комп’ютера (власне на програму), потрібен компілятор (перетворювач, перекладач). Компілятор зчитує вихідний код і перетворює його в набір команд, зрозумілий для комп’ютера й для операційної системи, якою ви користуєтеся (Windows, Linux, Mac OS, Android...).
|
Детальніше...
|
Написав Yolop
|
Субота, 14 лютого 2015 22:31 Переглядів: 11719
|
Мова програмування Java в першу чергу є об’єктно-орієнтованою. Щоб зрозуміти це, потрібно зазирнути в історію програмування. Самі комп’ютери ніяких мов, крім двійкових кодів, не розуміють.
Двійковий код — це набір команд 0 (немає сигналу) та 1 (є сигнал), завдяки яким комп’ютер отримує завдання, здійснює обчислення й повертає результат. Але для людини, яка хоче скласти якусь програму, надзвичайно складно мислити двійковими кодами. На початку, коли програми були нескладними, це припускалося, але з їхнім ускладненням з’явилася потреба в узагальненні та об’єднанні двійкових кодів у команди, які інтуїтивно були б зрозумілими та простими у використанні. Тому двійкові коди почали замінювати на слова, вислови та десяткові (вісімкові, шістнадцяткові) числа, а саме спілкування із комп’ютером, який і надалі працює за допомогою двійкових сигналів, здійснювалося й здійснюється за допомогою "перекладачів" — компіляторів. Певний набір висловів та чисел перероблявся компілятором у двійкову послідовність складних команд для комп’ютера.
|
Детальніше...
|
Написав Joker
|
Понеділок, 09 лютого 2015 00:56 Переглядів: 22794
|
Працювати треба не по 12 годин в день, а головою!
Стів Джобс
Сьогодні ми розглянемо:
1. Для чого потрібні масиви
2. Створення масиву
3. Заповнення даних
4. Домашнє завдання
|
Детальніше...
|
Написав Joker
|
Неділя, 08 лютого 2015 23:37 Переглядів: 5359
|
1. Написати програму, яка виводить лінію із символів.
Користувач вказує: тип лінії (горизонтальна/вертикальна), який символ використовувати, к-сть символів.
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
int main()
{
setlocale(LC_CTYPE, "ukr"); // Українська мова
system("color A"); // Зелений колiр
bool type; // Тип лiнiї
int size; // Розмiр лiнiї
char test; // Символ лiнiї
/////////////////////////////////////////////////
cout << "Оберiть тип лiнiї:" << endl; //
cout << "Горизонтальна - 1" << endl; //
cout << "Вертикальна - 0" << endl; //
cout << "\n" << "Ваш вибiр --> "; //
//
cin >> type; //
////////////////////////////////////////////////
cout << "\n" << "Введiть розмiр лiнiї --> ";
cin >> size;
cout << "\n" << "Введiть символ --> ";
cin >> test;
system("cls");
cout << "\n\n\n\n";
if (type)
{
for (int i = 0; i < size; ++i)
cout << test;
}
else
{
for (int i = 0; i < size; ++i)
cout << "\t\t\t\t" << test << endl;
}
_getch();
return 0;
}
|
Детальніше...
|
Написав Joker
|
Неділя, 18 січня 2015 19:23 Переглядів: 57948
|
Ідеальний код - код який не потребує коментування,
а так як ідеального нічого не існує,
то - коментарі мають допомагати
зрозуміти логіку коду написаного.
Сьогодні ми розглянемо:
1. Поняття циклу
2. Види циклів
2.1. Whilesum+=digit;
2.2. Do while
2.3. Цикл for
3. Ключові слова. Оператори continue та break
Приклади
Обов’язкове д/з
|
Детальніше...
|
|
|