Єдина Країна!

Головне меню

Наша кнопка

Українські уроки про ІТ

Друзі

Підтримка української армії


Головна Програмування

Програмування

Дана категорія вміщає усі матеріали по різним мовам програмування. Щоб перейти до конкретної підкатегорії, використовуйте Головне меню або перелік нижче:

 

Основи програмування (25 статтей)

Assembler (1 стаття)

Delphi (26 статтей)

Програмування мікроконтролерів (3 статті)

C (6 статтей)

С++ (38 статтей)

C# (16 статтей)

Java (8 статтей)

Python (12 статтей)



Алгоритмiчнi мови та основи програмування: мова C/Вiнник В.Ю.
Написав протончік   
Понеділок, 11 травня 2015 22:42
Переглядів: 2715

 

Викладено фрагмент мови C, достатньо потужний, щоб розв'язувати реальнi задачi, та водночас не переобтяжений другорядними подробицями. Роз'яснено найважливiшi поняття програмування, основнi технiки та прийоми програмування у структурно-модульному стилi. Виклад супроводжується розбором великої кiлькостi прикладiв та задачами для самостiйної пiдготовки.
Посiбник призначений для студентiв технiчних спецiальностей, якi починають вивчати програмування, а також для всiх, хто вивчає програмування самостiйно.


( 9 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 7. Освітлення об'єктів (сцени)
Написав BOTEMM   
Понеділок, 04 травня 2015 09:12
Переглядів: 1398

Урок про освітлення об'єктів лампами, створення візуально реалістичних відтінків площин об'єкта.


( 5 Проголосувало )
 
OpenGL. Урок 6. Масштабування (зміна розмірів) області перегляду
Написав BOTEMM   
Четвер, 23 квітня 2015 23:10
Переглядів: 1413

Урок покаже як правильно масштабувати вміст вікна, синхронно разом з ним самим, а саме змінюватимемо розмір області перегляду в залежності від розмірів вікна.


( 5 Проголосувало )
 
OpenGL. Урок 5. Обертання і зміщення об'єктів
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 23:00
Переглядів: 1567

В п'ятому уроці про OpenGL розглядаються базові навички роботи з об'єктами, такі як створення, обертання і переміщення (зміщення).


( 6 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 4. Область перегляду і вивід найпростішого зображення
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 22:55
Переглядів: 1415

В даному уроці створюється область перегляду і створюється простий об'єкт на OpenGL, який після цього виводиться на екран.


( 6 Проголосувало )
Детальніше...
 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Ввійти



Підписка

Хто онлайн?

Немає
На даний момент 11 гостей на сайті

Український рейтинг
TOP.TOPUA.NET