Дана категорія вміщає усі матеріали по різним мовам програмування. Щоб перейти до конкретної підкатегорії, використовуйте Головне меню або перелік нижче:
Основи програмування (25 статтей)
Assembler (1 стаття)
Delphi (26 статтей)
Програмування мікроконтролерів (3 статті)
C (6 статтей)
С++ (38 статтей)
C# (16 статтей)
Java (8 статтей)
Python (12 статтей)
|
Написав admin
|
Четвер, 03 листопада 2011 20:00 Переглядів: 3523
|

Програми на C # можна писати і в простому текстовому редакторі (наприклад, в Блокноті) і компілювати (тобто перетворювати програмний код в набір команд, зрозумілих комп'ютеру) за допомогою так званого «компілятора C #», що входить до складу . NET Framework. Однак ми радимо використовувати Visual C # Express - спрощене середовище для розробки на мові C #. В ній можна розробляти і додатки для Windows, і консольні програми з текстовим інтерфейсом користувача. Visual C # Express спростить перші кроки в осягненні програмування.
|
Детальніше...
|
Написав Pavlo
|
Четвер, 27 жовтня 2011 22:14 Переглядів: 10949
|
Привіт усім!
На сайті розпочинається курс по вивченню мови програмування C#(C-sharp, читається як сі-шарп). Навчання буде починатися з самих азів. Це одна з найпопулярніших мов програмування на даний час, яка протиставлена Java. Мова дуже схожа на мови C++ та Java.
|
Детальніше...
|
Написав admin
|
Неділя, 11 вересня 2011 21:09 Переглядів: 6020
|
В основу любої мови програмування закладені логічні конструкції. В різних мовах вони можуть записуватись по-інакшому, але загалом, не дуже відрізняються одна від одної, тому зрозумівши принцип роботи в одній мові програмування буде легко застосовувати його в будь-якій іншій.
До речі, якщо ви знаєте англійську хоча б на базовому рівні( а це дуже допоможе вам у вивченні програмування), то ви без проблем зрозумієте усі конструкції.
|
Детальніше...
|
Написав admin
|
Неділя, 04 вересня 2011 11:29 Переглядів: 5119
|
Змінна — це іменоване значення певного типу, яке можна змінювати протягом виконання програми. Тобто, змінна має мати унікальну назву і має мати присвоєний їй тип даних(ціле число, символ, рядок та інші).
|
Детальніше...
|
Написав rostokus
|
Четвер, 25 серпня 2011 23:20 Переглядів: 6890
|
В основному програмування мікроконтроллерів здійснюється мовами високого рівня, такими як С і С++. Але в деякі проекти потрібно додати частини коду на мові низького рівня, такий як assembler. Наприклад, для формування часових інтервалів. Скажімо, потрібно зробити затримку в 3 такти мікропроцесора. Для цього служить команда “nop”. Як її додати до С ф-ції зараз розглянемо.
|
Детальніше...
|
|
|