Хоча знання про поняття і принципи кольору, його взаємодії і впливу на інші об’єкти чи суб'єкти потрібні більше поліграфістам, дизайнерам, художникам та іншим, але вони так чи інакше зачіпають і галузь програмування. Тому переважно програмістам (а тим більше фронтенд-девелоперам) також потрібно знати основи роботи з кольором. В цій невеличкій статті ми лиш частково розглянемо певні основи роботи з кольором в RGB моделі.
Використання OpenGL для розробки програм з 3D графікою. Особливості.
Автор: Писанка Юрій Валентинович
Науковий керівник: Усата Олена Юрівна
3D та 2D графіка надзвичайно актуальна у сучасному світі, за допомогою неї створюють майже усі ігри, мультфільми, відображають наукові дані, моделюють різні ситуації. Наприклад, для встановлення винуватця ДТП моделюють цю пригоду і потім оцінюють дії кожного з водіїв.
Також комп’ютерну 3D та 2D графіку застосовують для поліпшення навчання, наприклад, програма з фізики дозволяє моделювати збирання та розбирання електричного кола без ризику для життя та здоров'я, чи з хімії можна симулювати ефекти реакції між речовинами без втрати речовин і будь-якого ризику.
Векторна графіка — це графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою. Таке представлення даних компактніше, але побудова об’єктів супроводжується неперервним перерахунком параметрів кривої у координати екранного або друкованого зображення.
Сьогодні вирішив розказати вам про види графіки — растрову і векторну, знав що на сайті maque.org.ua є ці уроки, тому вирішив не створювати ще одних, оскільки навчальні уроки з цього сайту лаконічні, точні і красиво оформлені.
Растрова (bitmap) графіка застосовується у випадках, коли графічний об’єкт представлено у вигляді комбінації точок (пікселів), яким притаманні свій колір та яскравість і які певним чином розташовані у координатній сітці.