Підручник містить опис мови програмування С++ стандарту ANSI у поєднанні із засобами візуального програмування та об’єктно-орієнтованого підходу C++ Builder. У підручнику розглянуто засоби програмування як базових алгоритмів, так і опрацювання структурованих типів, робота з покажчиками, засоби динамічного керування пам’яттю тощо. Значна увага приділяється опрацюванню динамічних структур даних, а саме обчисленню на графах, програмуванню автоматів, списків, дерев. Окремий розділ присвячено засобам об’єктно-орієнтованого програмування. Кожна з розглянутих тем супроводжується значною кількістю прикладів програм. Призначено для студентів технічних вузів і може бути корисною для кола читачів, які бажають навчатися програмуванню мовою С++.
Віднедавна, а саме наприкінці квітня, була запущена мобільна версія нашого сайту m.programming.in.ua. Тепер усі користувачі можуть переглядати потрібні їм матеріали з допомогою смартфонів чи планшетів у більш зручному форматі.
Мобільний сайт зараз знаходить в стані бета версії, хоча протягом місяця вже було виправлено кілька несправностей, то ж якщо ви помітили який проблеми з мобільним сайтом напишіть нам лист і ми їх усунемо
Це тільки початок змін на краще, які спіткають сайт і проект загалом, буде ще краще
Викладено фрагмент мови C, достатньо потужний, щоб розв'язувати реальнi задачi, та водночас не переобтяжений другорядними подробицями. Роз'яснено найважливiшi поняття програмування, основнi технiки та прийоми програмування у структурно-модульному стилi. Виклад супроводжується розбором великої кiлькостi прикладiв та задачами для самостiйної пiдготовки. Посiбник призначений для студентiв технiчних спецiальностей, якi починають вивчати програмування, а також для всiх, хто вивчає програмування самостiйно.
Урок покаже як правильно масштабувати вміст вікна, синхронно разом з ним самим, а саме змінюватимемо розмір області перегляду в залежності від розмірів вікна.
Використання OpenGL для розробки програм з 3D графікою. Особливості.
Автор: Писанка Юрій Валентинович
Науковий керівник: Усата Олена Юрівна
3D та 2D графіка надзвичайно актуальна у сучасному світі, за допомогою неї створюють майже усі ігри, мультфільми, відображають наукові дані, моделюють різні ситуації. Наприклад, для встановлення винуватця ДТП моделюють цю пригоду і потім оцінюють дії кожного з водіїв.
Також комп’ютерну 3D та 2D графіку застосовують для поліпшення навчання, наприклад, програма з фізики дозволяє моделювати збирання та розбирання електричного кола без ризику для життя та здоров'я, чи з хімії можна симулювати ефекти реакції між речовинами без втрати речовин і будь-якого ризику.