Написав Balyuk9
|
Вівторок, 15 січня 2013 20:31 Переглядів: 5010
|
Доброго дня. Сьогодні ми створимо нашу першу програму. Вона буде зовсім простенько, вона буде виводити напис Hello, World!!! І так розпочнемо - відкриваємо середовище розробки DevC++. Створюємо новий файл і в цьому файлі прописуємо такий код
#include"iostream.h"// підключаємо стандартну бібліотеку С++
int main(){//основна функція де записується тіло програми
cout<<"Hello, World!!!"<
system(pause);//пауза в програмі, щоб ми могли побачити напис
return 0;//закінчення програми
}
Після цього натискаємо кнопку F9, і наша програма компілюється тобто запускається.
|
Детальніше...
|
Написав Balyuk9
|
Неділя, 13 січня 2013 12:19 Переглядів: 4622
|
Доброго дня. Минулого разу я опублікував статтю Основне про C++. Я сьогодні ж поговоримо про робоче місце де ми будемо писати наші програми і розв'язувати задачі. Нашим інтегрованим середовищем розробки буде Dev C++. Завантажити його можна ось тут. І так ось скриншот інтерфейса програми:
|
Детальніше...
|
Написав Balyuk9
|
Субота, 12 січня 2013 15:56 Переглядів: 6946
|
Усі програми, які ми знаємо записуються у пам’яті, як набір команд для процесора. А процесор може розуміти тільки двійкову форму запису, тобто числа 1 і 0. Отже, програми також повинні бути записані у цій формі. Раніше так і програмували, записували код у двійковій формі, але це було важко і було вирішено замінити де-які команди англійськими словами. Це настала нова епоха програмування Assembler. І для того, щоб процесор його розумів, потрібно було перевести цю програму в двійкову форму. Цей етап називався Трансляцією. Assembler - мова низького рівня.
Пізніше були створенні мови високого рівня (до них також належить C++). Їх особливістю є те, що вони сильно наближенні до звичайної мови, якою ми спілкуємося. А етап переводу в двійкову форму назвали компіляція. Отже, ви вже знаєте для чого компіляція. Її порівнюємо із працею перекладача, адже ЦП не знає наших мов (надіємося, що в майбутньому його навчать ).
|
Детальніше...
|
Написав Invader
|
Субота, 12 січня 2013 16:00 Переглядів: 25030
|
Python ua:Функції
Вступне слово
Функції — шматки програми, які можна неодноразово використовувати. Вони дають тобі змогу надати ім’я для блоку інструкцій і тоді ти зможеш виконувати цей іменований блок коду будь-де і будь-коли в твоїй програмі. Для цього потрібно буде просто вказати ім’я функції. Це називається викликом функції. Ми вже використали багато вбудованих функцій, таких як len і range.
Концепція функцій є напевно найбільш важливим будівельним блоком будь-якої не тривіальної програми (в будь-якій мові програмування), тож ми розглянемо різні аспекти функцій в цьому розділі.
|
Детальніше...
|
Написав kims
|
П'ятниця, 04 січня 2013 18:12 Переглядів: 12840
|
Вирази
Вираз — вираз, значення якого привласнюється змінній, ім'я якої було вказано зліва від символу інструкції привласнення.
Наприклад:
Speed:=road / time;
Speed:=100;
Вираз складається з операндів і операторів. Оператори знаходяться між операндами і позначають дії, які виконуються над операндами. Як операнди виразу можна використовувати: змінну, константу, функцію або інший вираз. Основні оператори алгебри приведені в таблиці нижче.
|
Детальніше...
|
Написав Invader
|
Середа, 26 грудня 2012 18:29 Переглядів: 8695
|
Вступне слово
У програмах, що ми писали до цього часу завжди була послідовність інструкцій, яку Python чистосердечно виконував саме в тому порядку в якому вони з’являлися в тексті програми. Що якщо ти хочеш змінити послідовність роботи програми? Наприклад, ти хочеш щоб програма приймала певні рішення і робила різні речі в залежності від ситуації. Наприклад, виводила "Добрий ранок" чи "Добрий вечір" в залежності від часу доби. Як ти вже мабуть здогадався цього можна досягти, використовуючи інструкції керування потоком виконання програми. В Python існує три таких інструкції — if, while, for.
|
Детальніше...
|
Написав kims
|
Субота, 08 грудня 2012 16:43 Переглядів: 9928
|
Змінні
Змінна — це область пам'яті, в якій знаходяться дані, якими оперує програма. Коли програма маніпулює даними, вона, фактично, оперує вмістом елементів пам'яті, тобто змінними.
Щоб програма могла звернутися до змінної (області пам'яті), наприклад, для того, щоб отримати початкові дані для розрахунку по формулі або зберегти результат, змінна повинна мати ім'я. Ім'я змінної придумує програміст.
|
Детальніше...
|
|