Єдина Країна!

Головне меню

Наша кнопка

Українські уроки про ІТ

Друзі

Підтримка української армії


Головна

Наша перша програма на С++
Написав Balyuk9   
Вівторок, 15 січня 2013 20:31
Переглядів: 5010

Доброго дня. Сьогодні ми створимо нашу першу програму. Вона буде зовсім простенько, вона буде виводити напис Hello, World!!! І так розпочнемо - відкриваємо середовище розробки DevC++. Створюємо новий файл і в цьому файлі прописуємо такий код

#include"iostream.h"// підключаємо стандартну бібліотеку С++
int main(){//основна функція де записується тіло програми
cout<<"Hello, World!!!"<
system(pause);//пауза в програмі, щоб ми могли побачити напис
return 0;//закінчення програми
}

Після цього натискаємо кнопку F9, і наша програма компілюється тобто запускається.


( 4 Проголосувало )
Детальніше...
 
Знайомимося з робочим місцем DevC++
Написав Balyuk9   
Неділя, 13 січня 2013 12:19
Переглядів: 4622

Доброго дня. Минулого разу я опублікував статтю Основне про C++. Я сьогодні ж поговоримо про робоче місце де ми будемо писати наші програми і розв'язувати задачі. Нашим інтегрованим середовищем розробки буде Dev C++. Завантажити його можна ось тут. І так ось скриншот інтерфейса програми:


( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
Основне про С++
Написав Balyuk9   
Субота, 12 січня 2013 15:56
Переглядів: 6946

Усі програми, які ми знаємо записуються у пам’яті, як набір команд для процесора. А процесор може розуміти тільки двійкову форму запису, тобто числа 1 і 0.  Отже, програми також повинні бути записані у цій формі. Раніше так і програмували, записували код у двійковій формі, але це було важко і було вирішено замінити де-які команди англійськими словами. Це настала нова епоха програмування Assembler. І для того, щоб процесор його розумів, потрібно було перевести цю програму в двійкову форму. Цей етап називався Трансляцією. Assembler - мова низького рівня.

Пізніше були створенні мови високого рівня (до них також належить C++). Їх особливістю є те, що вони сильно наближенні до звичайної мови, якою ми спілкуємося. А етап переводу в двійкову форму назвали компіляція. Отже, ви вже знаєте для чого компіляція. Її порівнюємо із працею перекладача, адже ЦП не знає наших мов (надіємося, що в майбутньому його навчать ).

( 10 Проголосувало )
Детальніше...
 
Використання функцій в Python
Написав Invader   
Субота, 12 січня 2013 16:00
Переглядів: 25030

Python ua:Функції

Вступне слово

Функції — шматки програми, які можна неодноразово використовувати. Вони дають тобі змогу надати ім’я для блоку інструкцій і тоді ти зможеш виконувати цей іменований блок коду будь-де і будь-коли в твоїй програмі. Для цього потрібно буде просто вказати ім’я функції. Це називається  викликом функції. Ми вже використали багато вбудованих функцій, таких як len і range.

Концепція функцій є напевно найбільш важливим будівельним блоком будь-якої не тривіальної програми (в будь-якій мові програмування), тож ми розглянемо різні аспекти функцій в цьому розділі.


( 13 Проголосувало )
Детальніше...
 
Вирази в Delphi
Написав kims   
П'ятниця, 04 січня 2013 18:12
Переглядів: 12840

Вирази

Вираз — вираз, значення якого привласнюється змінній, ім'я якої було вказано зліва від символу інструкції привласнення.

Наприклад:

Speed:=road / time;
Speed:=100;

Вираз складається з операндів і операторів. Оператори знаходяться між операндами і позначають дії, які виконуються над операндами. Як операнди виразу можна використовувати: змінну, константу, функцію або інший вираз. Основні оператори алгебри приведені в таблиці нижче.


( 10 Проголосувало )
Детальніше...
 
Засоби керування логікою (умовна інструкція if, цикли while,for) в Python
Написав Invader   
Середа, 26 грудня 2012 18:29
Переглядів: 8695

Вступне слово

У програмах, що ми писали до цього часу завжди була послідовність інструкцій, яку Python чистосердечно виконував саме в тому порядку в якому вони з’являлися в тексті програми. Що якщо ти хочеш змінити послідовність роботи програми? Наприклад, ти хочеш щоб програма приймала певні рішення і робила різні речі в залежності від ситуації. Наприклад, виводила "Добрий ранок" чи "Добрий вечір" в залежності від часу доби. Як ти вже мабуть здогадався цього можна досягти, використовуючи інструкції керування потоком виконання програми. В Python існує три таких інструкції — if, while, for.

( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
Змінні і константи в Delphi
Написав kims   
Субота, 08 грудня 2012 16:43
Переглядів: 9928

Змінні

Змінна — це область пам'яті, в якій знаходяться дані, якими оперує програма. Коли програма маніпулює даними, вона, фактично, оперує вмістом елементів пам'яті, тобто змінними.

Щоб програма могла звернутися до змінної (області пам'яті), наприклад, для того, щоб отримати початкові дані для розрахунку по формулі або зберегти результат, змінна повинна мати ім'я. Ім'я змінної придумує програміст.


( 17 Проголосувало )
Детальніше...
 
« ПочатокПопередня11121314151617181920НаступнаКінець »

Підписка

Хто онлайн?

Немає
На даний момент 17 гостей на сайті

Український рейтинг
TOP.TOPUA.NET