Єдина Країна!

Головне меню

Наша кнопка

Українські уроки про ІТ

Друзі

Підтримка української армії


Головна

OpenGL. Урок 7. Освітлення об'єктів (сцени)
Написав BOTEMM   
Понеділок, 04 травня 2015 09:12
Переглядів: 746

Урок про освітлення об'єктів лампами, створення візуально реалістичних відтінків площин об'єкта.


( 4 Проголосувало )
 
OpenGL. Урок 6. Масштабування (зміна розмірів) області перегляду
Написав BOTEMM   
Четвер, 23 квітня 2015 23:10
Переглядів: 735

Урок покаже як правильно масштабувати вміст вікна, синхронно разом з ним самим, а саме змінюватимемо розмір області перегляду в залежності від розмірів вікна.


( 4 Проголосувало )
 
Знайомство з засобами графічного програмування.
Написав BOTEMM   
Четвер, 09 квітня 2015 00:00
Переглядів: 2187

Використання OpenGL для розробки програм з 3D графікою. Особливості.


Автор: Писанка Юрій Валентинович

Науковий керівник: Усата Олена Юрівна

3D та 2D графіка надзвичайно актуальна у сучасному світі, за допомогою неї створюють майже усі ігри, мультфільми, відображають наукові дані, моделюють різні ситуації. Наприклад, для встановлення винуватця ДТП моделюють цю пригоду і потім оцінюють дії кожного з водіїв.

Також комп’ютерну 3D та 2D графіку застосовують для поліпшення навчання, наприклад, програма з фізики дозволяє моделювати збирання та розбирання електричного кола без ризику для життя та здоров'я, чи з хімії можна симулювати ефекти реакції між речовинами без втрати речовин і будь-якого ризику.


( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 5. Обертання і зміщення об'єктів
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 23:00
Переглядів: 949

В п'ятому уроці про OpenGL розглядаються базові навички роботи з об'єктами, такі як створення, обертання і переміщення (зміщення).


( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 4. Область перегляду і вивід найпростішого зображення
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 22:55
Переглядів: 806

В даному уроці створюється область перегляду і створюється простий об'єкт на OpenGL, який після цього виводиться на екран.


( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 3. Створення вікна для малювання
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 22:48
Переглядів: 877

В уроці створюється вікно програми, де надалі будуть виводитись об'єкти OpenGL.

 


( 4 Проголосувало )
Детальніше...
 
OpenGL. Урок 2. Налаштування компілятора (проекту) у Visual Studio
Написав BOTEMM   
Середа, 01 квітня 2015 22:41
Переглядів: 1161

В даному уроці показується як налаштувати Visual Studio, щоб ви мали змогу компілювати проекти з OpenGL.

 


( 5 Проголосувало )
Детальніше...
 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Ввійти



Підписка

Хто онлайн?

Немає
На даний момент 59 гостей на сайті

Український рейтинг
TOP.TOPUA.NET