Комп'ютерні ігри вже давно стали частиною нашого відпочинку. Не завжди нам вдається вибратись на природу чи навіть елементарно вийти на вулицю. Причини можуть бути різні — від поганої погоди до банальної ліні. Незважаючи на це, ми все ж хочемо цікаво провести час. На допомогу приходять комп'ютерні ігри: графіка і геймплей, герої з супер здібностями і сюжет — все це примушує людину все більше і більше занурюватися в світ гри. Але скільки б гравців не було, мало хто з них знає як гра працює, і чи можна створити гру самому. В цій статті ви знайдете відповіді на вищеперечислені питання.
Висвітлено основні поняття програмування, базові типи, операції й засоби організації обчислень мовою C++, а також елементи технології створення програм. Наведено численні приклади програм і окремих фрагментів коду, що наочно ілюструють викладений матеріал, і завдання для самостійного опрацювання.
В уроці розглядається налаштування компілятора для OpenGL в середовищі Visual Studio шляхом підключення необхідних бібліотек, використовуючи команди #pragma comment .
Підручник містить опис мови програмування С++ стандарту ANSI у поєднанні із засобами візуального програмування та об’єктно-орієнтованого підходу C++ Builder. У підручнику розглянуто засоби програмування як базових алгоритмів, так і опрацювання структурованих типів, робота з покажчиками, засоби динамічного керування пам’яттю тощо. Значна увага приділяється опрацюванню динамічних структур даних, а саме обчисленню на графах, програмуванню автоматів, списків, дерев. Окремий розділ присвячено засобам об’єктно-орієнтованого програмування. Кожна з розглянутих тем супроводжується значною кількістю прикладів програм. Призначено для студентів технічних вузів і може бути корисною для кола читачів, які бажають навчатися програмуванню мовою С++.